Jesteśmy platformą, która umożliwia współpracę z wieloma znanymi markami. W naszej bazie znajdziesz współprace oraz kampanie, które pasują do twojego profilu jako twórca na Instagramie, Tik Tok’u, YouTube, a także jako Content Creator.
Wybierz przycisk rejestracja i podążaj za instrukcjami widocznymi na ekranie. Zostaniesz poproszony o podanie podstawowych danych osobowych oraz przyłączenie swojego konta w social mediach. Musisz posiadać konto firmowe/biznesowe na Instagramie.
Rejestracja na platformie oraz korzystanie z niej jest darmowe.
Wymogiem jest posiadanie konta firmowego na Instagramie oraz prowadzenie go zgodnie z zasadami netykiety. Jeśli twój profil jest wulgarny lub propaguje niecenzuralne treści – twoje zgłoszenie może zostać odrzucone. Kolejnym powodem może być niska jakość treści, mała aktywność na profilu (np. posiadasz 2 zdjęcia) lub podejrzenie o kupowanie fanów.
Nie. Natomiast osoby niepełnoletnie, które ukończyły 13 lat muszą wgrać skan podpisanej zgody rodzica na platformę po zarejestrowaniu konta.
Proponowana stawka jest dobierana indywidualnie, na podstawie kilku zmiennych: liczby followersów, ER, jakości contentu, budżetu kampanii oraz preferencji twórców. Jeśli stawka Cię nie zadowoli - napisz do nas na czacie i zaproponuj własną.
Dzięki temu otrzymasz dostęp do rozbudowanych statystyk swojego konta.
Post powinien pozostać na twoim profilu przynajmniej przez rok od publikacji, chyba że opis kampanii precyzuje inne wymagania. Jeśli usuniesz post przed wyznaczonym terminem twoje konto zostanie zbanowane.
Propozycja postu musi zostać zaakceptowana przed publikacją, po opublikowaniu postu zostaniesz poproszony o wgranie do systemu wymaganych statystyk. Jeśli wszystko zostało wykonane poprawnie – zadanie zostaje uznane za wykonane.
Z osobami fizycznymi rozliczamy się na podstawie umowy o dzieło z licencją niewyłączną. Zgłosimy cię do właściwego Urzędu Skarbowego i zapłacimy zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli prowadzisz firmę – po zakończeniu zadania zostaniesz poproszony o wystawienie faktury VAT.
Tak. Wystarczy wysłać maila na adres burda.connect@burdamedia.pl i usuniemy twoje konto – pod warunkiem, że nie jesteś w trakcie wykonywania kampanii oraz nie masz zobowiązań wobec marki lub platformy.
Nie, do przeprowadzenia kampanii nie jest wymagana rejestracja na platformie. Napisz do nas na adres burda.connect@burdamedia.pl, a wspólnie ustalimy szczegóły wspólnej współpracy.
Wyślij szczegóły swojej kampanii na adres email burda.connect@burdamedia.pl.
Jeśli nie wiesz, jak przygotować odpowiedni brief – chętnie ci pomożemy.
Oczywiście. Influencerzy zainteresowani udziałem w kampanii najpierw przechodzą wstępną selekcję przez moderatora, dopiero potem trafiają do Twojej akceptacji. To Ty decydujesz o tym, z kim chciałbyś podjąć współpracę.
Tak, propozycje postów trafiają do Twojej akceptacji.
Po zakończeniu kampanii marka rozlicza się wyłącznie z platformą.
Po zakończeniu kampanii otrzymasz szczegółowy raport z wynikami osiągniętymi przez influencerów.